Travelling & Sampling - Zagora, Pilio

Το τετραήμερο της 28ης Οκτωβρίου βρήκα την ευκαιρία να πάω ένα μικρό ταξιδάκι στη Ζαγορά Πηλίου. Ύστερα από ένα πολύ κουραστικό δίμηνο με καθημερινά 12ωρα δουλειάς είχε αρχίσει να χτυπάει το καμπανάκι και να μου λέει ότι χρειάζομαι ξεκούραση και κυρίως αλλαγή παραστάσεων.
Δυστυχώς, ο καιρός μου χάλασε λίγο την εκδρομή. Έβρεχε 4 μέρες ασταμάτητα, παρόλα αυτά κατάφερα να χαρώ λίγο τη υπέροχη φύση, να περπατήσω και να γεμίσω τα πνευμόνια μου με καθαρό αέρα, να γευτώ φανταστικά παραδοσιακά εδέσματα, να συναναστραφώ με τους φιλόξενους Πηλιορείτες και να σκεφτώ για άλλη μια φορά πόσο τυχεροί είμαστε που ζούμε στην Ελλάδα. Βόλτες και καφεδάκια στις πλατείες της Ζαγοράς, περιπλάνηση στα δρομάκια της Τσαγκαράδας, επίσκεψη στη γιορτή του κάστανου στον Κισσό, αυτά και άλλα πολλά έκαναν το τετραήμερο μου αξέχαστο.


Nature, forests and springs in Zagora,Pilio
Nature, forests and springs 
Horefto beach in Zagora, Pilio
Horefto beach in Zagora, Pilio

Έχω πάει αρκετές φορές Πήλιο αλλά από Ζαγορά δεν είχα ξαναπεράσει. Ένα μεγάλο χωριό με πολύ πράσινο, πολλά νερά και υπέροχη θέα στη θάλασσα. Έχει μόνιμο πληθυσμό 2.000 κατοίκων και δεν είναι ιδιαίτερα τουριστικό, δεν το έχει ιδιαίτερα ανάγκη άλλωστε αφού η κυριότερη πηγή πλούτου του είναι τα κατακόκκινα και ζουμερά μήλα στάρκιν, τα οποία τα βρίσκεις κυριολεκτικά στο δρόμο.

Apple trees in Zagora, Pilio
Apple trees (starking variety) in Zagora
http://fabandglowing.blogspot.gr/2014/11/travelling-sampling-zagora-pilio.html