Pelion Getaway : Μόδα στο Πήλιο

pelion_getaway (5)Την περασμένη Κυριακή ο Δημήτρης, εγώ και μερικοί φίλοι μας πήγαμε μια μικρή εκδρομή στο Πήλιο. Το Πήλιο είναι απίστευτα κοντά στον Βόλο οπότε είναι η τέλεια επιλογή για μια γρήγορη απόδραση, και επιπλέον τα χωριουδάκια του είναι αξιολάτρευτα! Πολύ γραφικά, με παραδοσιακά στοιχεία παντού γύρω, πραγματικά τέλειος χειμερινός προορισμός. Συνήθως εκεί κάνει περισσότερο κρύο γι'αυτό διάλεξα ένα πολύ ζεστό, cozy, και φυσικά άνετο look. Τα κράτησα όλα σε μαύρο και κρεμ, όμως το έκανα λίγο πιο ενδιαφέρον συνδυάζοντας διαφορετικές υφές και υφάσματα. Λατρεύω αυτές τις μπότες, τις έχω εδώ και μερικά χρόνια για την ακρίβεια και σπάνια έχω την ευκαιρία να τις φορέσω, αλλά είναι σίγουρα ένα απ'τα αγαπημένα μου χειμωνιάτικα κομμάτια. Σας αφήνω με τις φωτογραφίες καλοί μου - τράβηξα αρκετές είναι η αλήθεια αλλά όλα έδειχναν τόσο όμορφα που δεν μπορούσα να κάνω αλλιώς :)
pelion_getaway (15)
pelion_getaway (16)
pelion_getaway (17)pelion_getaway (4)pelion_getaway (8)pelion_getaway (6)pelion_getaway (13)pelion_getaway (1)pelion_getaway (2)
pelion_getaway (11)
pelion_getaway (9)
pelion_getaway (14)pelion_getaway (7)

http://www.nothinglikefashion.com/2014/12/pelion-getaway.html