Στις 26
Μαΐου του 1893 το ελληνικό δημόσιο υπέγραψε σχετική σύμβαση με την οποία αποφασιζόταν
η κατασκευή μας σιδηροδρομικής γραμμής που θα διέσχιζε την παραλιακή οδό από
την πλευρά του Παγασητικού κόλπου. Ήταν ένας τρόπος για τους σιδηροδρόμους της
Θεσσαλίας να αυξήσουν, έτσι, τα έσοδά τους.
Για
τον επισκέπτη του Πηλίουμια στάση στην Αγριά, στο εργοστάσιο της
ΕΨΑ, αποτελεί μια ξεχωριστή εμπειρία. Εκτός από την παρακολούθηση της σύγχρονης
διαδικασίας παραγωγής έχει τη δυνατότητα να γνωρίσει την ιστορία της ΕΨΑ μέσα
από τον χώρο του μουσείου που διαθέτει.